"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

onsdag 29 november 2017

Tältnatt i november


Det har blivit ovanligt lite tältnätter i år och det var nätt och jämnt att jag fick till en natt nu i november. Men månaderna går ju så fort och det blir inte lika prioriterat nu, när jag sovit ute så många gånger genom åren. Men jag älskar förståss fortfarande att sova ute och jag vill inte bryta "minst en utenatt i månaden" nu när jag hållit på så länge! så i helgen blev det en tältnatt i skogen utanför stugan :D


Tältnatt i november

Tentipi- Embraced by the elements



Det var länge sen jag sov i Tentipin och jag kände verkligen att jag saknat det, så jag ser fram emot många fina tältnätter i det i vinter! Hoppas på att få till en skidtur med övernattning framöver :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3