"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 19 oktober 2017

Höstmys i stugan


Helgen som var tillbringades i stugan, med utevistelse och stugmys i vanlig ordning. Maken och Nils jagade älg, William och flickvännen roade sej mest på egen hand och jag har höll på och grejade ute på tomten. För nån vecka sen fick vi hjälp av en i byn, med att placera en stor sten mitt ute på gården och nu har jag planterat några granar, tallar, ljung och lingonris eftersom jag vill ha skogstomt runt hela stugan :D



Har även piffat till det lite inomhus, med nya kuddar och ullfilt från Åhlens :)




 Vårt mysiga krypin! Är så nöjd med den öppna planlösningen efter utbyggnationen

Bäverskallen -en av mina finaste ägodelar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3