"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

fredag 24 mars 2017

Fälltjärn-Rutberget


Idag blev det en skidtur från Fälltjärn för första gången i år. Jag tog gammskidorna för jag var rädd att det skulle vara lika hårt som förra helgen och då sliter det ju så hårt på skidorna när man bromsar, men nu var det mjuk snö och nydragna spår nästan hela vägen och jag fick en härlig tur på 15 km.

Lite trögt att åka med de gamla skidorna, nu när jag vant mej vid mina nya, men med Najos hjälp så gick det ändå bra. Börjar faktiskt närma mej 30 mil nu och några till ska det väl bli innan vintern är över! :D


Vindskyddet Gnistret och Grillstugan vid Rutbergshotellet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3