"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 7 februari 2017

Vintervita träd på Rutberget!


Imorse när jag kom hem från jobbet förstod jag att det skulle bli en vacker dag och det kändes lite motigt att gå och lägga sej, men jag somnade direkt och vaknade utvilad redan vid tolv. Ute sken solen på klarblå himmel och vi for till Rutberget för att ta en tur på skidorna.

Väl uppe på berget var träden alldeles vintervita! Så underbart vackert! Upptäcker till mitt stora förtret att jag glömt att stoppa in minneskortet i kameran! Inte första gången och jag blev så himla arg på mej själv, men säjer till maken att det är väl nu man bara ska njuta med ögonen, hjärtat och själen! 💙

Men det är svårt när man helst vill fånga allt på bild! Lyckades dock få några bilder med Mickes telefon...



Underbar dag på Rutberget





Nere vid parkeringen var träden alldeles gröna, men ju högre upp vi kom desto vitare blev de.





Sol, blå himmel och 9 minusgrader







Rutberget

Så glad att jag hann ut och njuta av den här dagen!

-och nu blir det en tur till badhuset för att simma, 
innan det är dax för nattjobb igen :D


1 kommentar:

  1. Aahhh - blå himmel - så herlig - her har det vært "non stop" tåke i lang tid!!

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3