"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 9 februari 2017

Vinterpromenad vid Djupsjösjön



Åkte upp till Lillemor i Gottne när jag vaknade idag för att ta en tur vid Djupsjösjön. 
Där har jag bara varit på sommaren förut, så det var kul att se hur det ser ut på vintern också 
och vi fick oss en härlig runda på ca 5 kilometer. 


Lätt snöfall, -13 och härligt friskt idag!





Ödestuga och ett av fyra vindskydd runt sjön




Vindskyddet mitt på sjön




Månen på väg upp bakom trädtopparna



På lördag är månen riktigt full och jag hoppas på klart väder, 
för isåfall blir det förmodligen en utenatt 
eller en månskenstur på snöskorna eller skidorna! :D





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3