"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

onsdag 18 januari 2017

Första rundan på Skyttis


...men absolut inte den sista! för i år har jag äntligen skaffat säsongskort igen.

Det är flera år sen jag åkte på Skyttis sist och jag hade glömt hur fint det är att åka däruppe! Nu blev det bara ett varv runt femman, men Najo njöt verkligen av att få sträcka ut och jag var alldeles slut på efteråt! Genomsvettig, blodsmak i munnen och dallriga ben. Härlig känsla, när man känner att man tagit ut sej! :D


Najo är duktig och håller sej på sidan om spåren! :D



Draghundsträning på Skyttis är tillåten må-fr kl 8-17, samt må, on, lö kl 19-22.30




2 kommentarer:

  1. Herlig å se at du endelig har kommet deg ut på ski - masse flotte bilder fra fine skiturer.

    SvaraRadera
    Svar
    1. MadebyKKann: Ja det har verkligen varit härligt! Men nu har vi tö å ishalka igen... suck, vill ha riktig vinter!

      Radera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3