"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 15 september 2016

Redo för en utenatt!




Efter några dagar inomhus, så känner jag mej piggare och längtan efter att komma ut är STOR! Så nu packas det för en natt i naturen. Har inte riktigt bestämt mej för var ännu, men det finns så många ställen jag vill till! så vi får väl se var jag hamnar, det kan bli havet, skogen, fjällen eller Norge haha.

Nä, det blir en natt här i närområdet och vädret är verkligen toppen idag, så det ska bli så härligt! Har fått hem några rätter med mjukkonserver från 24 Hour Meals som ska testas, så nu är ska jag bara förbereda middag till familjen och sen bär det iväg!



5 kommentarer:

  1. Så fina närbilder du fick på huggormen ,det är inte varje dag man träffar på dom på vägen och inte den här tiden på året ,kramen Nette

    SvaraRadera
  2. Så herlig - jeg tror ikke jeg har hatt en ensete ute-natt i år - vel vel.
    Ha en finfin fredag - og god helg.

    SvaraRadera
  3. As far as I can judge it you are always ready to leave for an outdoor trekking. It is more or less a question of having the time and of course of the weather conditions wether you will go or not.
    Have fun!
    Greetings, Kees

    SvaraRadera
  4. Man kan ju alltid hoppas påsarnas innehåll smakar, nästan allt - tycker jag - smakar bättre ute i naturen.
    Maffig orm, den där. Kul att de nån gång dyker upp fotograferingsbara. Tror inte jag sett nån härnere på decennier.
    / Deerhunter

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3