"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

fredag 24 april 2015

Viltspaning med barnen


I går kväll for jag och syrran med barnen för att spana efter björn längs skogsbilvägarna. Någon björn ville dock inte visa sej, men vi fick iallafall se två bävrar, fyra rådjur, fyra älgar, ett hundratal tranor, en ormvråk och en hök av något slag! Så det blev en väldigt lyckad tur ändå!




Mindre lyckat var att jag missat att ladda batterierna till båda kamerorna och jag hann bara få några bilder med kompakten innan den la av... Så dumt! men vi fick ju njuta av djurupplevelserna och vi fick en mysig kväll iallafall. MEN hade vi fått se en björn, då hade jag nog aldrig förlåtit mej själv!! ;) 

2 kommentarer:

  1. well, maybe it was for the best you didn't see a bear, then. :)

    SvaraRadera
  2. Tur i oturen att det inte kom någon björn ;o) Verkar ha varit en trevlig tur trots allt med många fina upplevelser.

    Ha en bra helg,
    Erik

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3