"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

onsdag 18 mars 2015

Solnedgång vid Själevadsfjärden


Den senaste veckan har vi haft så fint väder att man knappt kan tro att det är sant! och just nu har vi en kraftig solstorm över jorden, som gör att chansen för norrsken ökar. Typiskt nog jobbar jag natt fram till torsdag, så jag kan inte gå ut och kolla, men maken meddelade att man kunde se det över Örnsköldsvik igår kväll och det hade visst även synts ända nere i Skåne. Även ikväll är chansen stor att få se det magiska skådespelet, åtminstone lite längre norrut i landet, så passa på att titta upp mot natthimlen om det blir klart väder! På fredag är det även solförmörkelse, se HÄR som man på vissa håll kan se med blotta ögat, så det ska jag hålla utkik efter under fredagsförmiddagen...


Själevadsfjärden 16 mars
 







8 kommentarer:

  1. these are just beautiful, suzanne. hope you can see the northern light auroras. :)

    SvaraRadera
  2. Beautiful mood in you photos. The Aurora Borealis were seen here in Germany, too. But unfortunately I miss it. :/ Have a lovely day!

    SvaraRadera
  3. Vi går virkelig en vakker tid i møte nå:) nydelige bilder!

    Du må ha en fin turpåske:))

    SvaraRadera
  4. nydelige bilder Suzanne ! god helg :-)

    SvaraRadera
  5. fina solnedgångsbilder :)

    SvaraRadera
  6. Oj vilken fin blogg du har! Vi hittade hit via en annan blogg och jag säger bara wow. Jag har ännu inte hunnit läsa igenom hela bloggen, men jag skall.. Jag blev ännu mera motiverad att satsa på friluftslivet.

    Jag skriver också blogg om vår familjs friluftsäventyr på www.utegladje.wordpress.com

    vi är bara nybörjare och håller på och lär oss mera om friluftsliv för hela familjen.
    /Iita, Österbotten Finland

    SvaraRadera
  7. Uteglädje: Tack så mycket! Så roligt att höra att du tycker om min sida och att jag kan bidra med lite inspiration :D

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3