"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

söndag 1 mars 2015

Första springturen


Har inte lyckats vända tillbaka på dygnet efter veckans nattpass och jag känner mej så trött och vill bara sova... Övervägde att fara på Rutberget och åka skidor idag, för trots att vi haft regn och slask här hemma så är det riktigt fina spår däruppe, vilket jag fick erfara i torsdags då jag åkte från fäbodarna. Men på nåt sätt är det ändå svårt att hitta motivationen när man tittar ut från fönstret och ser allt det gråa och trista här hemma...Så istället blev det en ovanligt tidig premiärtur med springskorna, runt lilla Höglandsjön. Så himla jobbigt, men på ett bra sätt och jag är glad att jag orkade hela rundan :D




Jag är ingen springare egentligen, men varje vår tänker jag att nu ska jag komma igång!
Men på nåt vis så kommer jag alltid av mej, så det återstår att se hur det går i år... :D
 

6 kommentarer:

  1. Åsså tänk på att Najo har fyra tassar o måste springa mkt flera steg än du....
    Fina bilder

    SvaraRadera
  2. you and najo get some good exercise!

    SvaraRadera
  3. Så kult - jeg er også der - hver vår tenker jeg at løping er moro og at jeg skal bli en god løper - men av en eller annen grunn dropper jeg alltid ut..
    Men i år - da skal jeg bli en god løper?!!
    Det er litt glatt langs veiene her enda - men snart - snart skal løpeskoene prøves - kanskje det er nettopp i år jeg blir en god løper?

    KlemKKann

    SvaraRadera
  4. Du är ju bara för duktig !!

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  5. A good way to improve your endurance.
    Greetings, Kees

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3