"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 5 februari 2015

Onsdag


Mattes finvovva :D




Har jobbat natt i veckan, så det har inte blivit så mycket gjort förutom att sova de här senaste dagarna. Men det har iallafall blivit en kortare skidtur på Hörnsjön varje kväll, så det känns ju bra. Vi har fått riktigt mycket snö nu och jag längtar efter att komma ut på en tur i dagsljus, nu när jag är långledig igen! :D

Idag har vi förresten varit på badhuset, barnen och jag och vi åkte dit efter fyra, eftersom det alltid är mycket mindre folk och lugnare där då. Teresia var också med och vi fick några trevliga timmar i badet. Jag hade dock en smått skrämmande upplevelse i stora rutschkanan då William åkte efter och snurrade runt mej i gummiringen, så jag åkte baklänges i mörkret hela vägen och Shit vad jag skrek!... de andra fick sej ett väldigt gott skratt förståss, hehe...

4 kommentarer:

  1. Ja nu har du ju fått mycket snö att klampa runt i.
    Kanske det blir en natt i tältet i helgen också.
    Hoppas du får en finfin ledighet.

    Tjingelingen från Rantamor.

    SvaraRadera
  2. cute najo and enjoy your time in the snow!

    SvaraRadera
  3. Så roligt med rutschbana! Blir sugen att åka in till badet o testa deras långa bana... Fast gamla tanter ska kanske inte det?

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3