"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

tisdag 6 augusti 2013

Fjällripan på Instagram och Facebook


Lite smått trevande har jag nu börjat med Instagram och då under namnet FJALLRIPAN. Har inte riktigt fått kläm på hur det funkar ännu, men det tar sej väl med tiden. Kommer att  blanda med lite olika bilder från mitt friluftsliv, mina äventyr och min vardag. Välkommen att följa mej även där!




och för den som missat min Facebooksida så är ni varmt välkomna att GILLA den ;))


4 kommentarer:

  1. Instagram, så trevligt. Det tror jag är helt rätt plats för dig som komplement till bloggen. Då skall jag genast kolla upp det. Har själv namnet lipoptena på instagram!

    SvaraRadera
  2. Nice collage Susanne,
    your photo´s are always very good.

    Greetings, Joop

    SvaraRadera
  3. Hi Susan,
    Beautiful collage is this.

    Greetings Irma

    SvaraRadera
  4. Riktigt skönt kollage Susanne !

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3