"Livet är nu- inte sen! Så lev som du vill, förverkliga drömmar och gör mer av det som gör just DEJ glad"

torsdag 23 maj 2013

En himmelskt vacker kväll



Det fina vädret fortsätter och jag är så sugen att  pröva mitt nya tält. Men det har inte funnits någon tid den här veckan, då jag har jobbat alla kvällar förutom i tisdags och till helgen väntar nattskift. När jag kom hem från jobbet ikväll så tog syrran och jag en promenad ute vid havet och det var så otroligt fint där ute. Jag ångrade genast att jag inte tagit med tältet, det hade varit så härligt att göra upp en eld och njuta av den vackra kvällen med fullmåne och spegelblankt vatten. Men det kommer säkerligen fler tillfällen och jag kommer nog att sova gott ändå, även om jag helst hade velat krypa ner i sovsäcken...


Munkudden





Vikbotten




20 kommentarer:

  1. Så underbart det är i naturen just nu. Förstår att du vill pröva ditt nya tält, men jag hoppas att sängen också gav dig vila mellan dina arbetspass.

    Sitter just nu i bobilen nere i Söråker utanför lilla familjen Stormfjälls hus där inne sover två energifyllda goa killar som vi ska få rå om lite i helgen...
    Underbart.

    Ha en finfin helg.

    SvaraRadera
  2. Superfin himmel igårkväll. hann inte ut, städade växthuset med såpa och svavel.I kväll blir det plantering. Hoppas på en lika fin kväll./Brita

    SvaraRadera
  3. Här kommer en hälsning från Öland...bara måste skriva o säga vilka himmelska bilder!!! Underbara!!

    Steffe

    SvaraRadera
  4. I can imagine that you would have liked it to stay there for the night. The skies were great.

    SvaraRadera
  5. Alldeles magiska bilder. Känns bara som om jag vill ta fram penseln igen när jag ser dina bilder.
    Jag får säkert njuta av fler fina bilder från dina utevistelser. Ha det gott.

    SvaraRadera
  6. Härliga kvällsbilder med underbara sköna färger och speglingar.

    SvaraRadera
  7. wat een mooie super foto's ik hou ook veel van de zonsondergang.
    groetjes Herman.

    SvaraRadera
  8. Skjønner godt at du vil sove ute når du har noe så vakkert å sovne til :-) Nydelige bilder! Vi krysser fingre for sol og sommer i helgen - her virker det lovende :-)

    SvaraRadera
  9. Underbara stämningsbilder Susanne !
    Ha en härlig helg mellan nattskiftspassen o invigningen av den nya tygstugan kommer nog snart ! Ronnie

    SvaraRadera
  10. Thanks for sharing this absolutely stunning and calm evenening mood! Have a nice weekend!

    SvaraRadera
  11. Säger bara WWWOOOWWW!!!! Helt galet vackert!

    SvaraRadera
  12. Otroligt vackert ,trevlig helg ,nette

    SvaraRadera
  13. Vakkert !

    Sto og så på fullmånen her også igår kveld - idag er regnet og vinden kommet tilbake etter mange dager med sol og sommer :)

    SvaraRadera
  14. Herlige stemninger tvers igjennom :-)
    Rune

    SvaraRadera
  15. Jättefina bilder på en härlig kväll. Saknar det fina vädret och varit bortskämd med solnedgångar varje kväll....många härliga bilder har det blilvit

    SvaraRadera
  16. Stunning colors and a fantastic silence in your pictures. I love it !

    SvaraRadera
  17. Fantastiskt vackert! Vilka färger! Man borde vara ute oftare sent på kvällen/natten har jag märkt, det är ofta mer magiskt ute i naturen då! :-)

    SvaraRadera
  18. Fantastiske himmelbilder ... måtte vi få mange av dem i tiden fremover!

    Fortsatt god helg

    Klemmer fra Irene

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar och glöm inte att skriva ditt namn om du kommenterar som "anonym"

ev frågor försöker jag besvara här i kommentarsfältet.

Fjällripan <3